Soep en samenhorigheid in ’t Kursaaltje.
Van "Soep op de Stoep"
Ga naar het project
Op woensdag 22 oktober ontvangen we je graag in het Lokaal Dienstencentrum ’t Kursaaltje. Van 10u tot 12u ben je welkom voor een gratis tasje soep en een goed gesprek.
Of je nu een vraag hebt of gewoon wat gezelschap zoekt: dit is hét moment om elkaar te ontmoeten.
De soep staat klaar, jij ook?
#soepopdestoep #heistcentrum #samenzijn #warmebuurten

